√ Retourneren


Heb je een verkeerde maat of kleur besteld of bevalt iets niet? Geen probleem! Je kunt bij ons binnen 30 dagen jouw bestelling gratis retour sturen. We halen het pakje zelfs gratis bij je thuis op. Compleet kosteloos en met geld terug! Hier lees je hoe het werkt.

Ruilen

  • Om een item om te ruilen kan je gelijk zelf een nieuwe order plaatsen in onze webshop. Je hoeft niet op de afhandeling van de retour te wachten. Voor jouw retour ontvang je immers het geld terug. Een ruiling wordt gratis verzonden wanneer de orderwaarde boven € 20 ligt (BE € 40). Retourneren is altijd gratis, zie hieronder.

Retourneren

  • Gratis retourneren (NL)
    Retourneren is gratis wanneer je gebruik maakt van ons DHL-retourlabel. Deze kan je hieronder aanvragen.

  • Retour voorwaarden
    - Jouw retour is binnen 30 dagen na ontvangst bij ons retour bezorgd.
    - De items zijn ongewassen en ongebruikt.
    - De items zijn voorzien van orginele hangtags en verpakking.

  • Retour opties (NL)
    - Je brengt het retourpakje zelf weg naar een DHL-Servicepunt óf
    - Je laat het pakje gratis door DHL bij jou thuis ophalen. 

  • Retour procedure (NL)
    1. Meld jouw retour aan via de paarse button hieronder. Bij onverhoopte problemen met de heenzending (incompleet/kapot etc), neem eerst contact met ons op vóórdat je de retour aanmeldt of opstuurt. Mogelijk is een ander retouradres van toepassing.


2. Download en print het retourlabel. Stuur je meerdere orders tegelijk retour? Meld dan iedere order apart aan, voeg alle pakbonnen bij en gebruik één retourlabel.
3. Verpak de items netjes in de juiste zakjes - let op de barcodes - en stop de pakbon(nen) in jouw retourverpakking.
4. Plak het retourlabel op de retour, over de oude sticker heen.
5. Breng de retour weg naar een DHL-Servicepunt. Of mail met onze Klantenservice voor het maken van een ophaalafspraak - geef in de mail gelijk aan op welke dag(en) je de hele dag thuis kan zijn.

  • Afhandeling van de retour
    - Ons magazijn behandelt jouw retour binnen ca 3-5 werkdagen na ontvangst (bij ophalen 5-7 werkdagen).
    - We betalen binnen 14 dagen het retourbedrag aan jou terug of crediteren de rekening bij Billink/Afterpay.

  • Retourneren en achteraf betalen
    Onze retourtermijn van 30 dagen is veel ruimer dan de betaaltermijn van Billink/Afterpay. Daarom kan het gebeuren dat de betaaltermijn afloopt, terwijl de retour nog onderweg is. Wat kan je doen?
    - Je kunt de factuur deels betalen voor de items die je behoudt, waarbij je zelf alvast het retourbedrag verrekent óf
    - Je kunt ons vragen om de factuur tijdelijk in de wacht te zetten (max 14 dagen) óf
    - Je kunt de factuur alvast volledig betalen. Je ontvang het teveel betaalde bedrag terug via Afterpay of - bij Billink - via de bank. 

  • Buitenland
    Klanten met een afleveradres buiten Nederland kunnen op dit moment alleen retourneren met een eigen vervoerder en voor eigen kosten. Belgische klant kunnen voor eigen risico en kosten een DHL-label downloaden via de paarse button hierboven (kosten € 5,95, afrekenen na aanmelding). Meld jouw retour vanuit het buitenland altijd aan via de paarse button hierboven, ook al gebruik je het label niet.

  • Liever eigen vervoerder?
    Je kunt ook kiezen voor retourneren via een eigen vervoerder, bijvoorbeeld PostNL. De retourkosten komen voor eigen rekening. Meld jouw retour wel altijd aan, het retourlabel hoef je niet te gebruiken.

  • Retouradres
    Schattige Babykleertjes.nl - RETOUR
    Pieter Zeemanweg 131
    3316 GZ Dordrecht
    Nederland

Consumentenbond onderzoek retourneren

Schattige Babykleertjes 9,2 /10 - 8001 beoordelingen